Kızım her sabah aynı saatte 6.30da ıkınmaya başlıyor. Uyanıp ağlamıyor ama o ıkındıkça ben uyuyamıyorum. Bazen çok güzel yapıyor kakasını bazen de saatlerce ıkınıyor yavrum. Kakasını rahat yapabilmesi için nasıl yardımcı olabilirim fikriniz var mı kızlar?