nazlibeyza Korkulacak bi şey yok 12 günlük bebeğim var ilk 5 günündede bendede oldu aynı durum doktora götürdüm anne karnında senin hormonların bebeğe geçtiği için onları atıyor idrarla dedi
Seyda1414 Benim bebeğimdede olmuştu yetersiz beslenme veya çok kalın giydirildiyse bebek çişini ter ile atarmış bu yüzdende ürat kristali gözükürmüş bezde bana öyle demişlerdi fakat normalmiş yenidoğan bebeklerde
Simmomy Bebek susuz kalmış yani beslenmesi az gelmiş emzirme sıklığını artır ve en azından aile hekiminle gorus yenidogan hassas bir dönem ben cocuk doktoruna giderdim gerekirse mama takviyesi başlanır cunku
Tprknazli Asidik bi durummuş ben de üç günlükken gecenin birinde koşarak acile gitmiştim normal yani korkma üç dört seferden fazla olursa kan ve idrar testi yapıyolar panik yapma
igrl Minnikkizz hastanelik mi olsun dedim? Nedeni başka olabilir doktor ne olduğunu ne yapılması gerektigin söyler
Mbrre Fatihege bizde de olmuştu yetersiz beslenme vücutta su azalmasından oluyor biz 5. Gün kontrolünde yogunbakjma alınmıştık böbrekleri zarar görmüş 4 gün kaldı çok şükür düzeldi sizde takviye edin olmadi bizimki emerken uyuyup kalıyordu ben doydu zannediyordum aktif emememis🤦♀️
mrvyad @Fatihege bebek yetersiz beslendiğini oluşuyor doktorumuz söylemişti. Dikkat et sarılık olmasın
igrl Minnikkizz nedeni yetersiz beslenmeden vücutta su azalması olabilir ama çaresi 3 günlük bebeğe su vermek değil. Sadece daha sık emmeli
Ahyeluz Fatihege korkutmak istemem bizde de olmuştu susuz kalmış vücudu bolca emzir ilerlemeden susuzluğu geçince yani sodyum değeri düşünce normal açık renk idrar olması lazım