edabolukbasi benimkide hiç yüz üstü durmuyordu hep ağlıyordu 4 buçuk Ayda yerde yuvarlayarak yüz üstü dönmeye alıştırdım yuvarlanmak hoşuna gitti 2 gün sonra kendi dönmeye başladı ilk başlarda ağladı telrar geri dönmek istedi döndürüyorduk 5. Ayında artık çok uzun süre duruyor kendisi oynuyor yerde yüz üstü kolları kuvvetlendi böylelikle. Şimdide 6 aylık olduk uyurken hep yüz üstü dönüyo uzun bi süre öyle uyuyor sizde bu şekilde sevdirerek alıştırabilirsiniz