Balbeby Kızlar geçenlerde dört tane pantolon almıştım kendime siyah,kot,gri ve bej renginde sizce bayram için bunların üstüne sadece bir tunik mi alayım yoksa elbise veya ikili takım mi alayım fikriniz nedir ve gri pantolonun üstüne hangi renk uyar mesela