BuzluKahve Seydaaa5 İlk bebeğim 2 aylıktan sonra kendi uyanmadı, ben de uyandırmadım. Şimdi 2. Hala gece emiyor eşek kadar, erkenden bıraktırmadığıma çok pişmanım. Ne o düzgün uyuyor ne ben.
BuzluKahve Seydaaa5 açlıktan değil alışkanlıktan kalkıyorlar. Benim oğlan 2,5 yaşında komple kesmem lazım😅