Günaydın anneler. Ben bebeğime arada yemeğini kendi yesin diye veriyorum. Ama hergün yaptığım söylenemez. O yüzden de sanırım hala ağzına götürmüyor, oynuyor. 9 aylık şu an, 2 aydır yapıyorum BLW. Bu durum normal mi yoksa daha sık mı yapmam lazım. Sizler hergün mü yapıyorsunuz BLW her öğün mü? Bir de bu çorba işlerinde yapmıyorum yapmam gerekir mi? Karışık oldu sorum biraz ama :(