denizyildizi__ Güneş kremlerinin kışın da kullanılması gerekiyor. Kışın bile kış tatillerinde güneş yakıyor. Yansıması çok daha fazla oluyor yaza göre. Ben kışın La Roche Posay Anthelious kutu gibi olanı kullanıyorum 50+ olan. Cildim akneye çok meyillidir, bu hiç çıkarmadı. Yazın da bunun mat versiyonu var, yine Anthelious Anti Shine, onu kullanıyorum. Üzerine rahatlıkla makyaj da kullanılabilir bu arada.