mehaak Arkadaşlar merhaba,Golden Goat kullananlar var mı?Bebeğim tadını sevmedi,alerjik olduğu için doktorum da başka mama içemeyeceğini söyledi.Mamayı siz nasıl veriyorsunuz içine başka bir şey koyuyor musunuz?
iki_prens_annesi_ mehaak ilk bebeğime doktor az bişey vanilya şurubu önermişti benimki öyle de almamıştı gerçi emerek beslendi hep