Merhabalar biz henüz 10 günlüğüz çok şükür şuan için bebegimin doyacaginsekilde sürüm geliyor ama bebeğim uykunsirasindayken fazla sütümü sagip sagmamakta kararsizim süt emdikçe çoğalır da diyorlar göğüsüm ya bukadar yeterlindeyip.bir süre sonra azalırsa diye endişeliyim kimler basil atlattı süreçleri fikir edinmek istiyorum