motherofLeyla Bende 4 aya kadar salonda yattım ikizlerimle sonra odalarında beraber yattık şuan 5.5 aylık odalarında yatıyorlar hem telsiz hem kamera var saat başı alarm da kuruyorum benim için yorucu ama onlar odalarında rahat ve deliksiz uyuyor keyifleri yerinde 🥰🥰🥰