Merve5155 Arkadaşlar doğum yapalı 4 buçuk ay oluyor.sezeryan doğum. Adet olmadım ama iç çamaşırımda lekelenmeler var ufak tefek . Bu nedir anlayamadım yaşayan var mı ?
iki_prens_annesi_ Merve5155 bu aralar olursunuz belki benimde 3 ay oldu doğum yapalı geçen hafta oldum bende
edafmo Merve5155 ilk 1 sene olmamak reglin uzun ya da kısa sürmesi, az ya da çok kanama normal canım. Büyük ihtimalle bu ay olursun lekelenme geldiyse