Ferideunal Benim de bir tanıdığıma böyle demişlerdi şuan bebek 9 aylık hiç bir sıkıntısı yok. Yanlış anlaşılabiliyor canım sen moralini yüksek tut, sütün gitmesin tamam mı . Geçecek bu günler benim kalbim çok temizdir sizin hakkınızda içimde hiç korku oluşmadı, eminim ki biraz hastanede kalıp sonra güle oynaya evinize gideceksiniz. Biraz sabır ❤️😍