Arkadaşlar bebeğim 20 günlük oldu ilk 7 günü yoğun bakımda geçti 15 günlük olana kadar gayet sakin bir bebekti 15 günden sonra huyu iyice değişti daha az uyuyor sürekli bağırıyor gazını çıkaramıyor doktora götürdüm gazdan göbek fıtığı başlangıcı dedi damlalarda kullanıyoruz fakat huzuru kalmadı eskiden gece üç kez kalkardı şimdi hiç uyumuyor sürekli ağlıyor ne yapmam lazım lütfen yardım edin sanki kucağada alışmış gibi sadece kucakta duruyor