Merhaba oğlum beş aylık oldu, ben 40ım çıktıntıtan iki gün sonra regl olmuştum ve düzenli olmaya devam ediyorum ancak hamilelik öncesine göre kanamam çok şiddetli 3 kat daha fazla diyebilirim normal midir ? Sizinde başınıza geldi mi sonrasında düzeliyor mu?