Bebeğim 19 aylık 1 aydan fazladır sabah 5 6 bu civarlarda uyanıyo. Güne başlatmıyorum hemen ama bunu alışkanlık haline getirdi sanırım. 18.ay uyku gerilemesi falan mı bu nedir ya? Uyku eğitimi alan ya da bu durumu yaşayıp düzeltebilen var mı çıldırmak üzereyim. İlk başlarda diş falan dedik ama sürekli olmaya başladı. Öğretmenim sabah okula gitmeden önce güne berbat başlıyoruz 😐