Swill Benim kızım da 2 ay 17 günlük ve çok gazlı bir bebek. 2 haftadır momys bliss night kullanıyoruz çok iyi geldi. Uyku nedir bilmeyen çocuk uyumaya başladı ve sakinleşti. İlaç Türkiye’de yok Amerika da satılıyor. Ben gittigidiyor da bulup aldım.
Altugba wafflee_42 Ben kimyonlu rezeneyi beğenmedim o yüzden ayrı ayrı içiyorum 😁 1 su bardağı kaynar suyun içine 1 tatlı kaşığı rezeneyi koyuyorum 5 6 dakka demleyip süzüp içiyorum sabah aksam kimyonca ise 1 şu bardağı suyu cezvede kaynatıyorum kaynayınca altını kapatıp 1 çay kaşığı kimyonu yarim çay kaşığı şekeri koyup karıştırıyorum 1 dakika demlenmesini bekliyorum sonra altını tekrar açıp 1 taşım kaynatıp altını kapatıyorum tülbentten süzüyorum okumasını bekliyorum ılıyınca 1 2 cay kaşığı bebegime verip geri kalanını kendim içiyorum 😊 biraz karışık gibi görünebilir yapimi ama çok kolay 😂
Asena Dmngrkmmm ben cerrahiye dahi götürdüm bağırsaklarında mı bir sorun var acaba diye çok şükür bir şey yok zamanla geçecek dedi birde ilaç kullanma onlar bağırsak dengesini bozuyor dedi 2 aydır kullanmıyorum rezene kimyon falan zaten etki etmiyor napalım sabredeceğiz elbet bizimkilerinde gazı bitecek...
Dmngrkmmm Asena ben de bitince artık almayacağım. Dediğiniz gibi bağırsakları kendi doğal dengesini bulması lazım diye düşünüyorum. Sabretmekten başka çaremiz yok. Allh sabrımızı arttırsın🙏🏻
ozgersinada Jelibon88 laxafiber pro1 lif iceren bir takviye. sabah aksam yarim yarim 1 paketi kullaniyorsunuz. ek gidaya gecti ise ne veriyorsaniz icine katabilirsiniz. benimde bebegim ayni durumdaydi suan gayet gazini da kakasinida yapiyor sukur. gece saatlerine kadar uyuyamazdi uyutmazdi gaz sancisindan ama sukur o ilaci kullandigimizdan beri duzeldi. 1 hafta icinde duzeliyor. deneyin derim herhangi bi yan etkisi bulunmuyor. insallah sizede iyi gelir