Elisam16 Ramazan öncesi sarmaları sardım ve buzluğa attım. Gayet güzeldi kırık falan içinin lapalaşması gibi bir şey olmamıştı. Farklı bir durumdan kırılmış olabilir. Hatta bazen yaparım pişiririm kalanları soğuduktan sonra buzluğa atarım. Biri geleceği zaman hiç pişirme derdiyle uğraşmadan çıkarır buzunun çözülmesini beklerim. Hiç kötü çıkmadı bu zamana kadar