Merhaba bebeğim hep sol mememi emdi. Uykuluyken arada bir sağ memeyi emiyor. Emerken 5-10 dk sonra ağlamaya başladı. Sütün tazyikli geldiğini fark ettim. Süt artırıcı kullanıyordum bıraktım. Yatarken, geriye yaslanınca, makas yapınca falan yine de ağıyor. 3. Ayımızdayız. meme reddine dönmeden nasıl çözebilirim?