aaayazgc benim kaynanam yaklaşık 4senedir hasta ve şu son 2 aya kadar sadece kafasında vardı o kadar kötü ki gördükçe içim gidiyor kimdi göğüs altı ve göbek deliğine sardı doktor doktor gezdi ama hala çözüm bulamadık Bi krem yağ gibi bişi veriyor onu sürünce yaraları birazda olsa düzeliyor