Kızlar kapıda ödemeli bi ürün satın aldım fakat kargoyu teslim almadm alamadm durumu satıcıya izah ettim fakat satıcı üstüne kargo ücreti ekler size tekrar göndeririz almazsanz hukuki işlem başlatırz diyor böyle bir şey yapabilirler mi sorun olur mu bilgisi olan war mı yada bu durumu yaşayan içime bi öküz oturdu aceba bi şey olur mu diye