Kızlar oğlum 9 aylık en başından beri sadece emzirme ile beslendi yani hiç mama vs kullanmadık bir yaştan önce de süt verilmiyor diye biliyorum hani hayvansal süt vs ama konularda çok görüyorum devam sütü vs diyorlar bu devam sütü nedir benmde vermem gerekirmi acaba meraktan sormak istedim