Mrvaydn_ ben de yaşadım 😩 gece abartmıyorum 10 15 kere uyanır ayağıma alır sallarım devam eder tam yatarım gene kıpraşır gene al gene sallla tam dalarım gene ağlar gene al gene salla 2.5 yaşında daha yeni yeni gece de 1 2 kere uyanmaya başladı 🤦🏼♀️ Bende kızıyorum sonra vicdan azabı duyuyorum,iyice doluyorum tahammülüm azalıyor onun psikolojisini düşünmekten kendş psikolojim bozuldu 😩 neyse sağlıklı olsunlar da 🤷🏼♀️ Hastalıklarıyla uğraşmayalım da 🤲🏻