Kumsall61 benim kızım 2 yaşında 3 ay önceye kadar aynıydık asla uzamıyordu bir akrabam johnson şampuanı önerdi onu kullandığımda beri fark ediyorum saçı uzuyor dedi deneyeyim diye aldım 2tane indirimli 80 tlye almıştım trendyol dan daha 1 tanesi bitmedi bile sürekli yıkadığım halde saçın durumuna gelirsek gerçekten uzattığını görüyorum 3 ay önce örülmeyen saçları şimdi örülüyor aşırı kısaydı saçı toplanmıyordu bile ben yararını gördüm ve ipek gibi yapıyor saçı yumuşacık
johnson markasının pembe kutulu şampuanı ama bahsettiğim ürün