Kızlar 2.5 3 ay oldu sezeryan oldum o zamandan beri ağır ishalim bi kaç kere doktora gittim test falan yapıldı hiç bişey çıkmadı en son gittiğim kolonoskopi yapılması lazım dedi asla yaptırmak istemiyorum onuda napıcamı şaşırdım sürekli tuvaletteyim artık psikolojim bozuldu dışarı çıkmaya korkuyorum resmen ya var mı aynı durumu yaşayıp bi çözüm yolu bulan ?