Merhaba 🌞
6aylık olacak oğlum son 1aydır gece emzirirken bi anda bacaklarımda boşalma hissi oluyor huzursuzluk basıyor emzirmeyi yarıda bırakıyorum çok kötü hissediyorum gündüz olmuyor ama 🙀 doktora gittim çarşamba günü kan vercem. Şekerin düşüyor olabilir ddi ama gece çikolata yedim hala devam etti en son eşime dedim al götür oğlumu annem uyutsun ben bakamıcam kötüyüm diye. Beslenmeme de dikkat ediyorum aslında. Emziremeyeceğim herhalde diye korkmaya başladım
Birde ev iş derken baya yoruluyorum bunun da etkisi olur mu ki
böyle şeyler yaşayan oldu mu ?