Mam işlem biter bitmez çıktık bende burdan ogrenmiatim Tuzla devlet hastanesine randevu alıp gittim pazartesi günü kan verdik perşembe günü de oldu oğlum ben yanndaydim evet dikisli oluyo zaten toplamda 10 dakika bile sürmedi üstelik ameliyat ortamına benzer cerrahi operasyon birimi var orada oluyo sadece o bölgeye iğne yapıp uyusturdular sonrada sünnet işlemini yaptılar direk çıkıp eve geldik sadece pisik kremi sur demişti doktor öyle de yaptım ilk gün biraz zor du ama ertesi gün hersey normal rutinine dönmüştü