Merhaba anneler. Ben depremde dogum yaptım erken dogum oldu ve cocugum kuvezde kaldı solunum sıkıntısından ve de bogazında balgam vardı. Cok sukur su an ıyı ama hala balgamı devam edıyor gecelerı baya oksuruyo nefesı falan kesılıyo kucagıma alıp belıne vuruyorum oyle duzelıyo ne yapa bılırım gecmesı ıcın bana fıkır verır mısınız