[silindi] Kızlar uyku arkadaşı kullanmaya başlamak istiyorum 1 aylık kızım için. Sesli mi olmalı yoksa sessiz olması da yeterli mi ve nerden aldınız tavsiye verir misiniz? ha bir de nasıl alıştırabilirim ☺️
Alptugba [silindi] Ben ogluma denedim uyumak yerine oynamıştı 😀 sesli mi sessizmi diye sorarsan sessiz olsun derim 😊
Setenayali [silindi] sessiz olmasını tavsiye ederim henüz çok küçük ama siz yine de alıştırabilirsiniz ben uyku eğitimi verirken kullandım faydasını gördüm hala da çok sever onla uyur
[silindi] 210796 benimki de gözünü dikip bi noktaya bakıyor evet ama ne kadar erken o kadar iyi bi zararı olmaz sonuçta :) hatta 1 aydan itibaren kullanılmaya başlanan zeka kartları varmış siyah beyaz onlardan alacağım duvara bakacağına onlara baksın 😄
[silindi] Setenayali ben de öyle düşünmüştüm bikaç ay sonraki uyku eğitiminin temelini atmış oluruz hem, sağolun ☺️