MrveKhrmn emzirme danışmanlığı aldım ve makas şeklinde tutup sütün hızını kesmemiz gerekiyormuş, c şekilde tuttuğumuzda daha hızlı geliyor ve tayzikle birleşince bebek huzursuz oluyor . Bir de cok acıkmadan emzirmek gerekiyor çünkü cok açıklığında cok daha güçlü ve hızlı çekiyor bu da daha cok tazyik ve boğulma gibi durumlarda bırakıyor 😔 Allah yardımcımız olsun🙏🏻🙏🏻