Kbrnhr canım öncelikle çok geçmiş olsun sezeryan doğum yaptım ilk doğumun o kadar rahat geçti ki epidural yaptım eve geldiğim gibi düşün banyoları sildim ama o sezeryan yerinin o sonu sanki pulbiberi dökmüşsün gibi yanıyordu ağladığım bir vurup geçiyordu tekrar başlıyordu bağırarak ağladım öyle açıyordu yanıyordu doktorum çıkardın gazlı değil ama vücudunun gazı orayı yakıyor demişti çok zorlandım ama geçti hiçbir şey işe yaramadı ama