Sürekli vuruyor ya cildircam gülüyorum ama sinirleniyorum artık kafama vuruyor durup dururken uzanırken gelip yapıştırıyor ama öyle böyle değil canım acıyor vallahi eli çok sert gözüme parmağını sokuyor bugün gözümün altını çizdi kollarım çizik çizik sıyırdı iyice kafayı 😄 16 aylık bu arada aşırı sinirli fırlatıyor bir şeyleri kendini yere atıyor ağlıyor artık ne tepki vereceğimi şaşırdım gülüyorum olmuyor kızıyorum olmuyor ne yapcam bilmiyom yaaa iyice arttı yani bende sıyırdım kafayı bu arada 😄