AyazBulut ücretsiz izin kullanmak en dogrusu, şahsen benim annem kardeşimin çocuğuna baksa, bende 3 yaşındaki cocugunla oraya gitsem , çocuğumdan , gelinimiz rahatsız olsa çok büyük tepkis gösterir o zzaman kendin bak derdim.
Kaynananiza çocuğum oradayken kimse gelmesin gibi bı söylemde bulunmanız çok yanlış, kendimi gorumcenin yerine koyarak düşündum. Sonuçta 3 yaşındaki her ne kadar 3 yaşında olsa da çok küçük .