Kızlar bebeğim 6 aylık ve benim geçmeyen göbeğim canımı çok sıkıyor emziriyorum çok şükür mamaya ihtiyaç duymadık buyuzden emiyor kendimi hep aç hisedion yiyiom okadar çok olmazsada ama kilom ve göbeğim beni çok üzüyor ne yapabilirim… (Not)Şuan az tadım ek gıdaya
başladık.🥺kilolarım beni üzüyor