Sevvalboke  Çapı felan yazıyor o ne demek
Sevvalboke Tirtil35 diğer tahliller de Ankara’ya gitti 3 aylıkken yaptırdık alerjisi yok çıkmıştı şimdi 5 aylıkken yine verdik bakıcaz alerji mamasına bile alerji oluyor
bernaasn Bebegınızde ınek sütü allerjısı var çap degerı de ne kadar ılerı sevıye oldugunu gosterıyor yanı allerjen damlatıldıktan sonra kızaran yerın ölçümü o benım oglumda 8*8 cıkmıstı