Deletedmom006 merhaba kilo alımları nasıl? Bende meme+mama şeklinde gidiyordum. Bebeğimin doymadığını düşünüyordum, sütüm yetmiyor diye düşünüyordum. Facebook’ta emzirme sanatı/sorunları ve çözümleri diye bir grup var emzirme danışmanları yardımcı oluyorlar. Her türlü sorununuzda destek isteyebilirsiniz. Ben bu grup sayesinde mamayı bıraktım ve belki de biberon sebebiyle bebeğim memeyi reddedecdkti şimdiden önüne geçmiş oldum. Bebeğiniz henüz çok küçükmüş, grubu bir inceleyip destek almanızı tavsiye ederim ☺️ Sevgiler