NilDua berfn valla benim bebeğim 3 buçuk aylık bi emziriyorum bi sağıp veriyorum bi mama veriyorum hangisi işime gelirse
goktug06 berfn başta çevredekilerin “biberon” korkuluğu yüzünden fobi gibi bişey olmuştu benim için. Oğlumu EDS hortumu ile emziriyordum beni emmeyi bırakmasın diye. İster istemez enfeksiyon kapınca Philiphs’e geçiş yaptım.
Ebruliiiiii berfn her zaman önce meme veriyorum baktım doymadı sonra biberonla mama veriyorum çok şükür sorun olmadı bizde
Defois Ben hem formül mama hemde meme veriyorum. 8. Aya başladık biberonla değil alıştırma bardağıyla veriyorum sütü daha fazla memeden içiyor öyle olunca.
060423 Şırıngayla veriyorum emzirme hemşiresi söylemişti parmağımı veriyorum ağzına emerken kenardan Şırıngayı sokuyorum o normal meme gibi çekerek yemiş oluyor meme reddi de olmuyor
goktug06 Ben Philips Avent biberon kullanıyorum. Oğlum 4 aylık olacak. 40’ı çıktıktan hemen sonra sütümü yetmemeye başlayınca mamaya başladık. Oğlum acıktığında önce emziriyorum sonra mama veriyorum. Red yaşamadık çok şükür.😇