hanife23 benimde bebeğim 2 aylık aynı sıkıntı bizdede var malesef kötü öksürüyor kusmuğuyla balgam cıkıyo sürekli burnunu temizliyorum 10 dk sonra yine aynı tıkanmış biz bide 4 gün hastane kaldık sürekli hava verildi ama eve gelince yine aynı oldu bende internetten araştırdım peteklerin üzerine ıslak çamasır serin falan diyo yanında su kaynatın bugarı iyi gelir falan diyolar yarın deniycem çok öksürüyo içim gidiyo