Merhaba anneler 3 buçuk aylık bebeğim var.bu gün 7.gün kabızlık var artık dayanamıyor ağlamaya başladı. Doktorumuz zeytin yağıyla masaj yapın dedi ama faydası olmadı.gaz çıkarırken bile canı çok yanıyor ağlamaya başlıyor. Bir çay kaşığı yap da içirdim ama hiç bir faydası olmadı.önerebileceğiniz bi şey var mu