Herkese iyi geceler. 17 aylık bebeğim gece uyurken o kadar çok dönüyor ki hatta bazen kalkıp oturup sonra tekrar yatıyor bunu sık sık yapıyor. Uykusu düzenlidir. Akşam 19.30-20.00 uyur sabah 7.00-7.30 uyanır bazen de 6.00da. Öğle uykumuz da standarttır 11.00-12.30 arası uyur ve 2 saat uyur. Ama bu dönmelerin sebebini bulamadım, ağlamaz ama dönüyor bazen ağlar her dönmesinde değil. Var mı bu durumda olan?