Kızlar merhaba 4 ay 27 günlük bir kızım var. Bundan 15 gün önce kadar demir damlasına başladık doktorumuzun onerisi ile sidefer aldık 3 gün kullandık kızımda inanılmaz huysuzluk uyumama sürekli ağlama başladı damlayı kestik düzeldi. Sonrasında bestirona geçtik 2-3 gün kullandık yine aynı 🤦🏻♀️ sağlık ocağından alayım onu deneyeyim dedim vegaferon verdiler 2 gündür veriyorum hiçbir yan etki yok çok şükür amaa gel gelelim içeriği temiz değil dişleri boyuyor vs vs diyorlar. Islak mendili bile parabensiz alırken paraben içerikli şeyi cocuguma içirmek ne kadar doğru bilmiyorum. Var mı bu damlayı kullanan memnun kalan yan etki yapmaması açısından memnunum ama diğer kısımlar kafamı kurcalıyor 🤦🏻♀️