Egiskom Mevsimine zamanına göre zam yapılıyor resmen. Kış geliyorsa mont bot kazaklar uçuyor, yaz gelince şort tişört uçuyor, bayram zamanı da aynı şeyi yapıyorlar. Şu an mesela kışlık alışverişi yapmalıyız, kışın da yazlık, böyle daha karlı oluyor fırsatçılık yapıyor satıcılar da üreticiler de. Çünkü insanlar mecbur alacak diyorlar