Arzuy Kızlar yanlış almışız. Goon 3 numara premium soft 40lı paket bebek bezi satıyorum. 80 lira. Kargo alıcı ödemeli olacak. Eskişehirde oturuyorum bilginize
Arzuy Elfozturk merhaba sleepy kullanıyordum denemek için aldım. Hiç pişik yapmadı yapısı güzel. Çişi kakayı güzel çekiyor hiç taşırma yapmıyor. Sleepy’deki gibi lastik izi de yapmadı memnun kaldım. Ancak mavi paket değil sarı paket PREMİUM SOFT kullandım. Onu önerirşm