Emsaldgr Sezeryan dikişimin üzerinde kıl dönmesi oluşmuş ve yara olmuş şişkinlik var ne yapmam gerekiyor bunun çözümü varmı ya
[silindi] Emsaldgr benimkini doktorum eliyle sıkıp baticonla silmişti. Sen bunları arada cımbızla çek demişti. Batık olan yerler kanıyordu, doktorum sıktıktan sonra tekrar kanama olmadı hiç
Elif26__ Tenturduyotla sil güzelce arasına gazlı bez koy havalandır benımde başıma geldi öyle gecmıstı
Dolunayarad Elif26__ kuzum benimde öyle ama almam lazım bişi olurmu semce4 ay oldu sezaryan olalı kıl orda belli yani
Dolunayarad [silindi] canım benim benümde öyle 4 ay oldu cımbızla alımmi dikişe bişi olurmu bellı kıl var orada
[silindi] Dolunayarad bir şey olmaz bence, ben doktora gittiğimde 3,5 ay olmuştu. Birkaç kez cımbızla çektim bi şey olmadı
Dolunayarad [silindi] çektim ama az çıktı kıl anlamadım sarı sarı akıntı geliyodu küçük bi delik var orda senindemi öyleydi
[silindi] Dolunayarad benim arada bir kanıyordu. Dikişim açıldı zannetmiştim ama kıldan kaynaklıymış. Doktor sıktıktan sonra tekrarlamadı. Öyle sarı bi akıntı olmadı bende