Bebeğim 4 aylık ilk hafif öksürükle başladı Dr a gittik buhar makinesi ile ilaç vermemizi söyledi 2 gündür yapıyor um ama hala göğüsün de hırıltı ve öksürüğü de daha de derinleşti gibi geliyor kaç güne geçer ne yapmam lazım bilginiz varmı onun böyle olmasına çok üzülüyorum