nlrsena Aaaa ne kod’muş yaaa biri de atmadı kaç kişi var şurda üste çıksın da biri atsın ben gerildim vallahi 😅😅😅😅 birinin de evinde olmaz mı mübarek
nlrsena Deleltedmom_69 kendim almışım gibi mutlu oldum vallahi 😅😅 bide bakkal açıksa tamamdır 😅😅 rahat uyicam bu gece inşallah dert oldu içime
nlrsena TRTCOCUK 😅😅😅 açık mı bakkal boşver bizi git al kola bu hafife gelmez 😅😅ben bir kola bağımlısı olarak 😅😅 can çekmesini anlarım
Saafie TRTCOCUK Ay bende okey oynuyorum , çipim az pepsi Yedigün gibi içeceklerim kodu olan varsa alabilirim 😂