Alerjimiz olduğu için ve aptamil progeomin as’ı bebeğim içmediği için doktorumuz Evolvia rp2 mamasını verdi fakat bu mamayı kullandıktan 2 gün sonra bebeğimin poposunda kıpkırmızı döküntü oldu 1 günde 6 kere kaka yaptı böyle birşey yaşayan var kı acaba ?