Merhabalar bebeğim 3 ay 17 gün. Yemek konusunda bana en iyi kitapı önerir misiniz? Ne zaman yemeklere başlanmalı? Mama ne zaman verilmeli falan tipde bilgiler de olsun. Görümcem “bu çocuk aç” kitabını almış. nasıl kitap bilen var mı? Bi de 3 aylık bebekle nasıl aktiviteler yapıyosunuz?