Saat başı hatta dkka başı uyanan 8 aylık oğlum var önceden de uyanirdi ama ya emer yada sallardim uyurdu şimdi imkansız . Gecenin bir yarısı gözleri kapalı ağlıyor. Diş sancısıdir diyorum calpol veriyorum yine de uyumuyor . Öyle yıprandım ki uyku eğitimi vermeye saatlerini düzenlemeye ,destekleri kesmeye çalıştıkça daha berbat oluyor herşey. Kendi yatağına koyduğum an uyanıyor. Nasıl yapsam nasıl etsem bilemedim . Kaç yaşında uyku düzeni oturacak ne zaman dinlenicem bilemiyorum. Gece uyanan bebeklerinizi nasıl uykuya donduruyorsunuz nasıl sabredip karamsar olmuyorsunuz yardım edebilecek olan var mı çok bitik hissediyorum..