Arkadaşlar daha önce de böyle bir post açmıştım. Belki denk gelmişsinizdir.
Doğumdan 3 ay sonra spiral taktırdım. Bakır spiral hormonsuz. Kanamalarım çok düzensiz ve kesintisiz bitmiyordu. Bazen azalıyor bazen çoğalıyor ama bir damla bile olsa her zaman aktı hiç kesilmedi. Doktora gittim, bana cerazette verdi düzenli kullan kanaman kesilicrk dedi. 1 ay kullandım kanamam kesildi de. İlaç biter bitmez tekrar dengesiz kanamalarım başladı. Yaklaşık 2 aydır bu haldeyim. Özellikle her cinsel ilişkiden sonra damlalar şeklinde başlayıp ertesi sabaha çoğalıp tekrar azalıyor. Daha önce böyle birşey yaşayan oldu mu? Sizce çıkarmalı mıyım? Yani regl oluyor muyum bilmiyorum çünkü kanamam sürekli oluyor. Ne yapmalıyım? Şuan şehirdışındayım kendi doktoruma gidemiyorum buradaki bir hastaneden randevu alıp çıkarsam mı diye kafam karışıyor