Eda333 ben şu an ailemin yanındayım, eşim araçla geri döndü ve göreve gitti yani araç yanımda değil. Az önce fotoğraflara baktım ve aşağıdaki foto dışında hiç çekmemişim de 🫣 benim bebeğim normalde de sakin bir bebek. 6 aylıktı geldiğimizde ve bu fotoğrafta. Dışarıyı rahatlıkla izledi. Uyudu, bazen sıkıldı ve mola verdik ama çoğunlukla uyudu ve gayet rahat duruyordu uyurken 😂
Tam yatmıyor tabi ki yani belki daha çok yatış pozisyonu sağlanabilirdi bilemiyorum ama bizim için yeterliydi.
